onsdag 30 mars 2011

Helgen V.12

Stockholm stod på schemat denna helg.
Vi hade bokat hotel vid stureplan (Elite Plaza) centralt å bra. På rummet väntade rosor, champagne, frukt och choklad (Love paket förbokat utan Helens vetskap) vilket var uppskattat :)


















Dagen gick åt till shopping, blev bl.a. lite nya jeans. Till kvällen lyckades vi få ett bord på Monks Porter House i gamla stan. Förutom Helen och jag så kom Malin, Joel, Mona och Peter vi hade riktigt trevligt. Maten var riktigt bra för att inte tala om ölen :) På söndagen åkte Helen och jag hem till Mona och Peter för lite lunch. Vi var också förbi och kollade in området dit Malin och Joel ska flytta = Skärholmen, verkade helt okej. Helen blev kvar hos Mona på kvällen då hon skulle jobba i Sthlm på måndagen. Jag rullade hem mot Kga och väl hemma möttes jag av snöoväder, helt galet, jag vill ha vår NU! Kvällen spenderades i soffan där jag avnjöt premiären av årets F1 lopp från Melbourne, snacka om vårkänslor!

Tack Joel, Malin, Mona & Peter för en riktigt trevlig helg!

1 kommentar: