måndag 30 mars 2009

Dagarna gar.....

Tjena, Kenny har :) Sitter pa ett internetcafe och ska forsoka upppdatera er dar hemma hur vi har det. Dagara gar fort har nere a snart ar det dags for oss att aka hem till snoiga Sverige :( I lordags va jag, Helen, Jocke, Malin & Rebecca ute pa en visketur med bat. Vi fick bara ngr sma fiskar som vi slangde tillbaks, ingen vidare fiskelycka. Det va en heldags tur som blev lite seg iom att det nappade sa daligt, men det va kul a komma ivag a gora nagot. Idag har vi (allihop) varit pa en rundtur runt on. Vi har ridigt elefant, badat i vattenfall, sett "Big Budda". Joakim a jag va till banken nyss a hamtade lite mer cash sa vi kan betala vart boende innan vi aker. Resten av tiden ska vi bara njuta av det otroligt fina vadret a ligga pa beachen. Vi har tagit massor med bilder som jag ska lagga upp pa hemsidan nar vi kommer hem. Jag forsokte att lagga upp en bild pa bloggen har om dagen men det blev "time out".... det ar ingen vidare stabil internet uppkoppling har nere ;) Na nu ska ja knalla tillbaks a ta mig ett dopp. Ha det sa bra dar hemma allihop!

1 kommentar:

  1. Hej alla solbrända Karlskogingar!
    Här hemma har de lovat vårväder. Redan ser man de första vårtecknen i form av motorcyklar, så skynda er hem!
    M har redan kört ett antal mil.
    Se nu fram emot den sköna, svala, rena svenska vårluften.
    Det ska bli kul att få se de utlovade bilderna.

    H&H&M&M

    SvaraRadera