torsdag 1 september 2011

Nya altanen i stugan

Igår hämtade jag virket till altangolvet på "AB Karl Hedin Bygghandel Laxå" Ingvar hade förberett allt så det var bara att haka på kärran med virket och rulla ner till stugan. Servicen som Ingvar och de andra levererar är suverän, tänkt om alla företag hade denna service, då skulle man slippa bli så himla besviken till som tätt, speciellt gällande företagen i Karlskoga... Som vanligt har jag dokumenterat/fotat lite då jag grejar ;) så här kommer några bilder från gårdagen. Jag och kärran har anlänt till stugan, bara å lasta av 35st "plankor". Jag kunde inte vänta tills på lördag att börja snickra så jag smög igång lite, det blev 8st så nästan en 4-del. Kul med bilder så här kommer en "close-up".

På vägen till Laxå för att lämna tillbaks kärran, var jag "tvungen" att stanna för att ta en bild på "vädret" där "några" orosmoln tonade upp sig.

1 kommentar: